Din anul 1972 Grădiniţa „Floare de Colţ” este situată în Bucureşti, sectorul 3, pe strada Schitului, nr. 1D, într-o oază de verdeaţă delimitată de construcţii urbane. Curtea aferentă măsoară 800 m2 şi este dotată pentru desfăşurarea activităţilor în are liber: spaţiu verde întreţinut cu arbori şi arbuşti de diferite specii, nisipare, bănci, aparate de joacă. In septembrie 2007 s-a dat în folosinţă un nou corp de clădire.
Extrapolând, floarea de colţ este simbolul florii rare, al miracolului care nu se arată decât celor care au curajul de a urca la altitudine.
Un număr mare de copiii(peste 350) sunt repartizaţi în 13 grupe de orar prelungit; clasele cu triplă funcţionalitate fiind dotate corespunzător desfăşurării unei activităţi eficiente. Întreg personalul asigură o dezvoltare complexă şi optimă a copiilor.
Activităţile se desfăşoară pe grupe de vârstă, în concordanţă cu Curriculumul pentru invatamantul prescolar aprobat la nivel national.
În anul 2012 grădiniţa a sărbătorit 40 de ani de la înfiinţare. Cu acest prilej a fost lansat volumul aniversar “Confluenţe Educaţionale”, care cuprinde oferta educaţională, gânduri la aniversare, amintiri, ganduri despre grădiniţă dar şi sfaturi despre integrarea copiilor in colectivitate şi activitatile din grădiniţa.
Grădiniţa “Floare de Colţ” asigură, în egală măsură, dezvoltarea socială, emoţională, spirituală si fizică a copilului preşcolar prin valorificarea potenţialului individual, punând în centrul atenţiei capacitatea acestuia de a se automotiva, de a se integra constient si activ in grupul social de referinţă, cu accent pe educatia multiculturală.
Colectivul profesoral şi Consiliul de administraţie al Grădiniţei “Floare de Colţ” a dovedit că prin crearea unor strategii de management educaţional bine ancorate în realitate, corect întemeiate ştiinţific şi transpuse în activitatea profesională se implică în viaţa comunităţii de referinţă prin:
- Creare de noi structuri flexibile care să acţioneze pentru dezvoltarea optimă a copiilor;
- Creşterea performanţelor copiilor de vârstă preşcolară;
- Implicarea sporită în promovarea programelor educaţionale;
- Dezvoltarea bazei materiale;
- Colaborarea cu alte instituţii de învăţământ, ONG-uri, parteneri sociali şi economici de interes în domeniul educaţiei.